آخرین اخبار

تسلیت فرا رسیدن ماه محرم

تسلیت فرا رسیدن ماه محرم
امتیاز شما post

تسلیت فرا رسیدن ماه محرم

تسلیت فرا رسیدن ماه محرم

بسم الله الرحمن الرحیم

تسلیت فرا رسیدن ماه محرم از طرف شرکت خدمات ورزشی راهیان سلامت

ماه محرم، ماه حزن و اندوه، ماه ایثار و شهادت، ماهی که بهار عشاق و میعادگاه عاشقان اهل بیت(ع) است، فرا رسید. ماهی که در آن حماسه عاشورا رخ داد و با خون شهدای کربلا جاودانه شد.

شرکت خدمات ورزشی راهیان سلامت، با قلبی آکنده از غم و اندوه، فرارسیدن این ماه پرعظمت را به تمامی مسلمانان جهان و به ویژه عاشقان و پیروان اهل بیت(ع) تسلیت می‌گوید. امیدواریم که همگی از این ماه پر فضیلت بهره‌مند شویم و با تأسی به آرمان‌های والای امام حسین(ع) و یاران با وفایش، در مسیر حق و عدالت قدم برداریم.

محرم، فرصتی است تا با یادآوری مظلومیت اهل بیت(ع)، از خودگذشتگی و ایثار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و با استفاده از این الگوی الهی، به سوی پیشرفت و تعالی در زندگی فردی و اجتماعی حرکت کنیم.

در این ماه مقدس، یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی می‌داریم و با برگزاری مراسم عزاداری، عشق و ارادت خود را به امام حسین(ع) و خاندان پاک او نشان می‌دهیم. باشد که پروردگار متعال، ما را در زمره عزاداران حقیقی حضرت سیدالشهدا(ع) قرار دهد و از شفاعت آن بزرگواران در روز قیامت بهره‌مند سازد.

بار دیگر، شرکت خدمات ورزشی راهیان سلامت، فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان را به همه هم‌وطنان عزیز تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال برای همگان سلامت، عافیت و توفیق در کسب معارف حسینی را خواستار است.

یا حسین(ع)

تسلیت فرا رسیدن ماه محرم

لینکهای مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *