پیام مدیر عامل
من غلام قمرم، غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو
امروزه فضای کسب و کار تغییر کرده و مشتریان گزینههایی زیادی پیش روی خود دارند. آنها میتوانند از شرکتهای گوناگون خدمات مورد نیازشان را دریافت کرده و تجربۀ خوب و بدِ خود را از طریق موبایل، اینترنت، هوش مصنوعی و غیره با دیگران به اشتراک بگذارند. در این میان اگر ما نتوانیم با بهبود سطح دانش، تجربه و بهرهوری، از همۀ ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کنیم، یقینا در دنیای رقابتی امروز حذف خواهیم شد.
گزارش ها حکایت از آن دارد که طی چند سال آینده، مهارتهای نرم، مهمترین مهارتهایی است که هر شرکتی در فضای کاری خود و برای حفظ و جذب مشتریان به آن نیاز خواهد داشت. موضوعی که متأسفانه بسیاری از شرکت ها آن را دست کم گرفته و در تربیت و آموزش نیروها به آن بی توجهی و یا کم توجهی می کنند.
گزارش ها حکایت از آن دارد که طی چند سال آینده، مهارتهای نرم، مهمترین مهارتهایی است که هر شرکتی در فضای کاری خود و برای حفظ و جذب مشتریان به آن نیاز خواهد داشت. موضوعی که متأسفانه بسیاری از شرکت ها آن را دست کم گرفته و در تربیت و آموزش نیروها به آن بی توجهی و یا کم توجهی می کنند.
شرکت راهیان سلامت در راستای اجرای رسالت همیشگی خود، همواره تلاش داشته با بهره گیری از دستاوردهای روز دنیا بتواند منشاء خدمات ارزنده در قبال مشتریان وفادارِ خود باشد و لذا با توجه به سرعت گرفتن تغییرات در سبک زندگی که موجب تحولات وسیعی در شکل ارائه خدمات به مشتریان شده است، این شرکت در راستای تحقق خواسته های مشتریان و بهبود کیفیت فرایند ارائه خدمات در حوزه های گوناگون، گستره وسیعی از مهارتهای نرم، نظیر:
- مدیریت زمان،
- حل مسائل پیچیده،
- انعطافپذیری
- کار تیمی
- تفکر خلاق
- همراهی و توجه به نیازهای مشتریان
را سر لوحۀ برنامه های خود قرار داده تا بتواند خدمتگزاری صدیق و قابل اعتماد در مسیر رشد و تمایز باشد.
و به حول و قوۀ الهی توانسته با صداقت، سهولت تأمین خواسته، کیفیت خدمات و توانایی برقراری ارتباط مؤثر که فاکتورهای حیاتی در موفقیت هر شرکتی است، تاثیری شگرف بر تصمیمگیری آنان داشته باشد.
سامان یوسفیان مدیر عامل